Xerox je mezinárodní společnost, která nabízí tiskové služby a správu firemních dokumentů. Stejně jako se mění a digitalizuje svět, přizpůsobuje se současným trendům i tiskový segment a obecně to, jaké produkty poskytovatelé tiskových služeb nabízí na trhu. Xerox tak dnes není pouze o tiskárnách, nemůžeme ho spojovat pouze s termínem xeroxovat. Společnost se v současnosti zaměřuje na spojení digitální a fyzické práce s dokumenty, a to ve všech oblastech tisku.
Zajištěných výstupů v médiích
Počet rozhovorů se CEO
Počet uspořádaných setkání s novináři
Veronika Brázdilová
Slash PR se v mediálních vodách pohybují s jistotou, profesionalitou, s empatií a lidskostí, která vám dodá odvahu postavit se i do světla kamer bez obav. Mám ráda inspirativní lidi, kteří se nebojí nakouknout do vašeho prostředí a ukázat vám to svoje, abyste pak společně mohli vytvořit mezi nimi most. A to pro mne spolupráce s týmem Slash PR splňuje beze zbytku.
PR komunikaci společnosti Xerox vedeme třemi směry. V prvním, zaměřeném na profilaci společnosti jako takové, se soustředíme na ekonomická, technologická i marketingová média. V rámci produktové komunikace se jedná především o polygrafická, IT a technologicky zaměřená média. V případě osobnostního PR zástupců Xerox je to profilace v hlavních ekonomických médiích, dále v lifestylově zaměřených. V komunikaci využíváme kombinaci tiskových zpráv, PR textů, komentářů nebo citací v redakčních textech.
Xerox se dlouhodobě zaměřuje na profilaci společnosti jako poskytovatele tiskových řešení, která přináší firmám všech velikostí komplexní možnosti správy dokumentů. Ať už se jedná o kancelářský tisk a firemní správu dat, nebo produkční tisk a servis strojů. Cílem komunikační strategie je na jedné straně komunikace Xeroxu jako lídra v oblasti tiskových služeb. Druhým pilířem je produktová komunikace, která není zaměřená pouze na samotné tiskové stroje, ale především obecně na správu dokumentů ve firmách. V neposlední řadě se jedná o komunikaci personální, kde se zaměřujeme na jednotlivé představitele Xeroxu jak v České, tak Slovenské republice.
Petra Šebo
S týmem Slash PR se mi nikdy za celé 3 roky spolupráce nestalo, že bychom se vezli. Naopak, vždycky jsem věděla, že se na ně můžu spolehnout. Že půjdou ještě o kousek dál, vymyslí ještě něco lepšího a že si to navíc užijeme. Věděla jsem, že co dělají nejen perfektně umí, ale také je to baví a to je pro mne osobně nesmírně důležité.