Spokojený pes

Spokojený pes je rodinná firma založená v roce 2005 a dnes je jedním z lídrů českého trhu s chovatelskými potřebami pro psy, kočky a další domácí mazlíčky. Svým přístupem a důrazem na maximální možnou kvalitu služeb si Spokojený pes buduje pozici lovebrandu. Zboží balí mimo jiné do krabice, která je obalem roku 2016 a dokonce vyhrála světové mistrovství obalů v roce 2017. Svou strategii zakládá na osobním přístupu k zákazníkům a není proto divu, že je pravidelným vítězem národních soutěží Obchodník roku a Shop roku.

495

Zajištěných výstupů v médiích

120

Počet produktových tipů a realizovaných soutěží

10

Počet vypracovaných edukativních kvízů 

Tomáš Haškovec

Slash PR je jedním z mých nejdůležitějších dodavatelů. Aktivně a hlasitě štěkají a zastřešují kompletní PR pro Spokojeného psa. Vřele všem doporučuji. Kromě konkurence!

Cíle komunikace

Spokojenýpes.cz se dlouhodobě profiluje jako přední specialista na krmiva a chovatelské potřeby pro psy, kočky a další domácí mazlíčky. Cílem komunikační strategie je upevnit pozici Spokojeného psa jako lídra na českém trhu. Od začátku naší spolupráce se zaměřujeme na prezentaci odbornosti zástupců týmu Spokojeného psa, která podporuje dobré postavení značky na českém trhu. V komunikaci se dále zaměřujeme na zvýšení povědomí o produktech, které společnost nabízí, a jejich kvalitě. Nejedná se jen o krmiva, ale vše, co je k chovu domácích mazlíčků potřeba. Třetí a nemalou součást naší strategie tvoří komunikace byznysových a marketingových témat spojených s fungováním e-shopu.

Výsledky

  • Zajistili jsme 495 výstupů v českých médiích.
  • Nejvýraznější pokrytí výstupů v českých médiích – Forbes, cz, iDnes.cz, Lidovky.cz, Deník Hobby, Deník.cz, Doma Dnes, Marianne Bydlení, Blesk pro ženy, Mazloun.cz, Žena a život, Zena.aktulane.cz nebo Novinky.cz.
  • Zajistili jsme účast zástupců Spokojeného psa ve 20 poradnách a rozhlasových pořadech. Například na ČRo Dvojka a ČRo Region.
  • Podíleli jsme se na komunikaci Spokoboxů – originálních krabic plných překvapení.
  • Vypracovali jsme 10 edukativních kvízů.
  • Zajistili jsme řadu produktových tipů v kvalitních lifestových médiích, jako jsou například Marianne, Doma Dnes, Žena-in.cz, Blesk pro Ženy, Svět ženy nebo například časopisy Tina a Claudia.

Nastavení ukládaní cookies

Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.

Povolit vše
Vlastní

Vlastní nastavení cookies