První klubová, běžně se používá i název Klubovka, byla jediná pojišťovna fungující na peer-to-peer principu s licencí od České národní banky, kterou získala v roce 2015. Od konkurenčních pojišťoven se odlišovala nejen samotným nastavením fungování, ale i přístupem ke klientům. Členové Klubovky společně sdíleli pojistné, které nenáleží pojišťovně a nevyužité se jim po ročním zúčtování vrací. Principem se tak Klubovka vracela k samotným kořenům sdílené ekonomiky.
Zajištěných výstupů v médiích
Zajištěných výstupů v hlavních zpravodajských médiích
Počet výstupů v tištěných a rádiových poradnách
První klubová pojišťovna v začátcích naší spolupráce, tedy v polovině roku 2017, byla stále novou a ne příliš známou společností na českém pojišťovacím trhu. Jedním z cílů komunikace především na začátku bylo představit Klubovku jako nový a jedinečný subjekt na českém trhu a vysvětlit, jak Klubovka funguje a v čem se odlišuje od konkurence. Druhým pilířem komunikace bylo edukovat veřejnost v oblasti neživotního pojištění. V neposlední řadě komunikace cílila na personální komunikaci zástupců Klubovky jako odborníků v pojištění.
Marek Orawski
Když jsme s Klubovkou začínali, měli jsme zavedenou, zkušenou a drahou PR agenturu. A výsledky hubené. Pak jsme potkali Markétu, a najednou to začalo fungovat. Přátelé mi říkali, že je o nás pořád slyšet. Spolupráce se Slash byla nejen zajímavá, ale i příjemná. Byla to ta část práce, na kterou jsem se těšil, a dnes na ni rád vzpomínám.
V prvním pilíři komunikace První klubové jsme cílilli především na ekonomická a fintech média. V druhé linii pak od ekonomických přes lifestylové, auto moto, až po média zaměřená na bydlení. Ve třetím pilíři jsme se zaměřili především na ekonomická, fintech média. Komunikace Klubovky probíhala prostřednictvím tiskových zpráv, PR textů, komentářů nebo citací v redakčních článcích.