Pillow

První klubová, běžně se používá i název Klubovka, byla jediná pojišťovna fungující na peer-to-peer principu s licencí od České národní banky, kterou získala v roce 2015. Od konkurenčních pojišťoven se odlišovala nejen samotným nastavením fungování, ale i přístupem ke klientům. Členové Klubovky společně sdíleli pojistné, které nenáleží pojišťovně a nevyužité se jim po ročním zúčtování vrací. Principem se tak Klubovka vracela k samotným kořenům sdílené ekonomiky.

327

Zajištěných výstupů v médiích 

108

Zajištěných výstupů v hlavních zpravodajských médiích

35

Počet výstupů v tištěných a rádiových poradnách 

Marek Orawski

Když jsme s Klubovkou začínali, měli jsme zavedenou, zkušenou a drahou PR agenturu. A výsledky hubené. Pak jsme potkali Markétu, a najednou to začalo fungovat. Přátelé mi říkali, že je o nás pořád slyšet. Spolupráce se Slash byla nejen zajímavá, ale i příjemná. Byla to ta část práce, na kterou jsem se těšil, a dnes na ni rád vzpomínám.

Cíle komunikace

První klubová pojišťovna v začátcích naší spolupráce, tedy v polovině roku 2017, byla stále novou a ne příliš známou společností na českém pojišťovacím trhu. Jedním z cílů komunikace především na začátku bylo představit Klubovku jako nový a jedinečný subjekt na českém trhu a vysvětlit, jak Klubovka funguje a v čem se odlišuje od konkurence. Druhým pilířem komunikace bylo edukovat veřejnost v oblasti neživotního pojištění. V neposlední řadě komunikace cílila na personální komunikaci zástupců Klubovky jako odborníků v pojištění.

Kampaň

V prvním pilíři komunikace První klubové jsme cílilli především na ekonomická a fintech média. V druhé linii pak od ekonomických přes lifestylové, auto moto, až po média zaměřená na bydlení. Ve třetím pilíři jsme se zaměřili především na ekonomická, fintech média. Komunikace Klubovky probíhala prostřednictvím tiskových zpráv, PR textů, komentářů nebo citací v redakčních článcích.

Výsledky

  •  Zajistili jsme 327 výstupů v českých médiích.
  • V hlavních zpravodajských médiích se objevilo 108 výstupů.
  • Zaznamenali jsme 18 výstupů v tištěných a rádiových poradnách.
  • Celkem jsme zajistili 15 rozhovorů se zakladatelem Markem Orawskim.
  • Nejvýraznější pokrytí výstupů v jednotlivých regionálních mutacích Deníků, ale i na cz, dále Auto DNES, iDnes.cz, Euro.cz, E15.cz, Novinky.cz, Blesk.cz, oPojisteni.cz, Bankovnipoplatky.cz, Moneymag.cz, Marieclaire.cz, Auto-mania.cz, 24zpravy.com, Finparada.cz, Mesec.cz, Roklen24.cz.
  • Výstupy zahrnují účast v poradnách na ČRo Dvojka, ČRo Regina. Odborník z Klubovky vystoupil v reportážích na České televizi, ČT24.cz, TV Prima.
  • Klubovka se stala partnerem webu cz a jejich ankety o nejabsurdnější výluky z pojištění. Agentura kromě partnerství zajišťovala i komunikaci výsledků ankety.
  • Jako agentura jsme zajišťovali i placenou inzerci, například účast Klubovky na Kulatém stolu v Economii na téma pojištění a budoucnosti.

Nastavení ukládaní cookies

Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.

Povolit vše
Vlastní

Vlastní nastavení cookies