E.ON

E.ON patří k jedné z předních českých, ale obecně i světových energetických společností. Na českém trhu působí jako dodavatel a distributor elektřiny a plynu jak pro domácnosti, tak i firemní klientelu. Dlouhodobým cílem společnosti je kromě kvalitních služeb přinášet praktické rady, novinky a zajímavosti ze světa energií.   

65

Publikovaných článků za rok 

24

Zpracovaných rozhovorů 

83 000

Celkový počet návštěv za 7 měsíců

Cíle komunikace

E.ON chtěl novým způsobem posílit vztah s B2B skupinou stávajících klientů a oslovit i potenciální zákazníky. Cílem je dlouhodobě přinášet užitečné informace ze světa energií se zaměřením na byznysovou a investiční stránku. Sekundárně pak vytvořit obsah, který informuje praktickou cestou o službách a novinkách společnosti E.ON. Pro splnění cíle vznikl online magazín Byznys & Energie, který podpořily newsletter a tištěná verze magazínu s vybranými top tématy. 

Kampaň

Primární komunikační platformou projektu je online magazín Byznys & Energie, pro který byla sestavena speciální redakce. Každý měsíc jsme publikovali 6-7 článků v různých formátech. Šlo zejména o tematické články, rozhovory a ankety se zajímavými osobnostmi českého byznysu, případové studie klientů společnosti E.ON a další. Součástí článků byly i  foto a videoreportáže. Jednotlivé texty jsme propagovali na sociálních sítích a skrze online bannerové kampaně na byznysově orientovaných serverech cíleně podle vybraných byznysových skupin.

Sekundárním komunikačním kanálem projektu byl zvolen pravidelný newsletter, který odcházel jednou měsíčně na více než 6 000 kontaktních adres se třemi vybranými texty za dané období. Tištěná ročenka Byznys & Energie byla třetím pilířem komunikace. Představovala výběr nejzajímavějšího obsahu z online magazínu Byznys & Energie. Jejím cílem bylo dostat se „do rukou“ stávajícím i potenciálním klientům, u kterých je předpoklad zájmu o daná témata.

Výsledky kampaně za rok 2017

  •  Za daný rok jsme publikovali asi 65 textů různých formátů se zaměřením na energetická témata.
  •  Online magazín Byznys & Energie zaznamenal od května do konce listopadu 2017 celkem 83 000 návštěv.
  •  Zpracovali jsme celkem 24 rozhovorů.
  •  Bounce rate činil 70 %, průměrný čas strávený na stránce 1:35, pročtení 1,59 stránky.
  •  Organická návštěvnost magazínu byla asi 7 %.
  •  Nejkvalitnější návštěvy pochází z newsletteru, click rate máme mezi 5–8 %, open rate kolem 20 %.

Nastavení ukládaní cookies

Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.

Povolit vše
Vlastní

Vlastní nastavení cookies