E.ON patří k jedné z předních českých, ale obecně i světových energetických společností. Na českém trhu působí jako dodavatel a distributor elektřiny a plynu jak pro domácnosti, tak i firemní klientelu. Dlouhodobým cílem společnosti je kromě kvalitních služeb přinášet praktické rady, novinky a zajímavosti ze světa energií.
Publikovaných článků za rok
Zpracovaných rozhovorů
Celkový počet návštěv za 7 měsíců
E.ON chtěl novým způsobem posílit vztah s B2B skupinou stávajících klientů a oslovit i potenciální zákazníky. Cílem je dlouhodobě přinášet užitečné informace ze světa energií se zaměřením na byznysovou a investiční stránku. Sekundárně pak vytvořit obsah, který informuje praktickou cestou o službách a novinkách společnosti E.ON. Pro splnění cíle vznikl online magazín Byznys & Energie, který podpořily newsletter a tištěná verze magazínu s vybranými top tématy.
Primární komunikační platformou projektu je online magazín Byznys & Energie, pro který byla sestavena speciální redakce. Každý měsíc jsme publikovali 6-7 článků v různých formátech. Šlo zejména o tematické články, rozhovory a ankety se zajímavými osobnostmi českého byznysu, případové studie klientů společnosti E.ON a další. Součástí článků byly i foto a videoreportáže. Jednotlivé texty jsme propagovali na sociálních sítích a skrze online bannerové kampaně na byznysově orientovaných serverech cíleně podle vybraných byznysových skupin.
Sekundárním komunikačním kanálem projektu byl zvolen pravidelný newsletter, který odcházel jednou měsíčně na více než 6 000 kontaktních adres se třemi vybranými texty za dané období. Tištěná ročenka Byznys & Energie byla třetím pilířem komunikace. Představovala výběr nejzajímavějšího obsahu z online magazínu Byznys & Energie. Jejím cílem bylo dostat se „do rukou“ stávajícím i potenciálním klientům, u kterých je předpoklad zájmu o daná témata.