Corso

Corso je rodinný projekt Heleny Vaňkové a Petra Kozáka, kteří pochází z Řevnic. Společně zde vybudovali Restauraci Corso, Boutique Hotel Corso, bytový komplex Corso Pod Lipami, Pivovar Řevnice a coworkingové centrum Meandr v centru městečka. Investoři zahájili výstavbu projektu v roce 2012 a dokončili ho v roce 2019. Na návrhu se podílelo několik architektů, např. Alena Šrámková, Tomáš Šantavý nebo Luciano Belcapo. Projekt zvítězil v Grand Prix Architektů 2019 a získal Národní cenu za architekturu.

83

Zajištěných výstupů v médiích

31

Počet výstupů s kulinářskými tipy a recepty

33

Celkový počet výstupů v hlavních médiích

Kampaň

PR komunikace společnosti Corso byla vedena několika směry. V prvním, zaměřeném na profilaci společnosti jako takové, jsme se soustředili na ekonomická, mainstream a regionální média. V rámci komunikace jednotlivých projektů, kterými jsou hotel, restaurace, pivovar, coworkingové centrum a rezidenční byty, se jednalo především o odborně a tematicky zaměřená média a odborné přílohy. Dále jsme se soustředili na zviditelnění samotné lokality Řevnic a jejího okolí, přičemž jsme oslovovali lifestylová a cestovatelská média s tipy na výlety. V případě osobnostního PR spolumajitelů Corsa Heleny Vaňkové a Petra Kozáka se jednalo o profilaci v byznysově zaměřených médiích. U šéfkuchaře Daniela Holana jsme se zaměřili primárně na gastro média. V komunikaci jsme využívali kombinaci tiskových zpráv, PR článků, rozhovorů, reportáží, kvízů, receptů, rad nebo citací v odborných článcích.

Cíle komunikace

Hlavním cílem naší komunikace bylo představit širokému spektru novinářů a čtenářů projekt Corso a jeho jednotlivé části, zároveň tak podpořit zájem o lokalitu Řevnic a její návštěvu. Využili jsme jednotlivých ročních období pro rozšíření povědomí o projektu jako o skvělém a dostupném místě pro trávení volného času, např. v případě restaurace Corso skrze sezónní recepty a v případě Boutique Hotelu Corso nebo Pivovaru Řevnice prostřednictvím tipů na výlety v okolí.

Výsledky

  • Zajistili jsme 83 výstupů v médiích.
  • Nejvýraznější pokrytí výstupů jsme měli v hlavních českých médiích (celkový počet 33 výstupů) – forbes.cz, Ekonom, iDnes.cz, lidovky.cz, Právo, novinky.cz, Estate, Respekt, Metro.
  • Vytvářeli jsme tipy na výlety v okolí, ze kterých jsme zajistili 12 mediálních výstupů - například tripy.cz, žena-in.cz, horydoly.cz
  • Vytvořili jsme edukativní kvízy pro iDnes.cz. Celkově jsme jich vypracovali 5 - pivní nebo ke gastro tématům. 
  • Celkově jsme zajistili 31 kulinářských tipů a receptů - Právo - Styl pro ženy, lidovky.cz, novinky.cz, babinet.cz
  • Podíleli jsme se na fotodokumentaci jednotlivých projektů a jídelního menu.



Nastavení ukládaní cookies

Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.

Povolit vše
Vlastní

Vlastní nastavení cookies